کدخبر : 11332
شنبه 26 سپتامبر 2020 - 11:14
فاقددیدگاه

توافقنامه جهش تولید سه هزار و ۵۰۹ شغل در ایلام ایجاد می کند

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه از ایجاد سه هزار و ۵۰۹ فرصت شغلی در پی انعقاد تفاهم نامه میان استانداری ایلام و این سازمان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت روز جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار داشت: سه هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال برای محقق شدن اهداف موافقت نامه جهش تولید که در راستای تحقق شعار سال مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین شده در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: بر اساس ارزیابی ها اجرای این پروژه ها هفت هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال ارزش تولیدات استان را ارتقا خواهد داد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به سال پایانی دولت تاکید کرد: ایران اسلامی امروز در جنگ اقتصادی بسیاری شدیدی قرار گرفته که عبور از این شرایط نیازمند همت و همراهی تمامی ارگان ها و مردم است.

نوبخت اضافه کرد: منابع درآمدی دولت کاهش یافته است ولی در تلاش هستیم پروژه ها با تخصیص اعتبار مورد نیز به سرانجام برسند.

وی یادآور شد: ۲۳ پروژه در استان ایلام براساس ارزیابی ها تا پایان دولت شرایط تکمیل شدن دارند.

رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال برای اتمام آنها نیاز است که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

نوبخت افزود: تامین مابقی این اعتبار را متعهد هستیم و تلاش خواهیم کرد در ماه های انتهایی سال جاری آنرا به دستگاه ها تزریق کنیم.

معاون رییس جمهوری تاکید کرد: در کنار این پروژه ها اعتبار سایر طرح ها را نیز با اولویت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست تفاهم نامه جهش تولید به امضای محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام رسید.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.