کدخبر : 11299
شنبه 19 سپتامبر 2020 - 8:14
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

طرح های نیمه تمام برای تکمیل به سازمان برنامه و بودجه معرفی می شوند

استاندار ایلام با اشاره به سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام در روز پنجشنبه، گفت: معرفی و بازدید طرح های نیمه تمامی که تا پایان سال مالی جاری تکمیل می شوند برای تصویب و تزریق اعتبار در برنامه کاری وی گنجانده شده است.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در دیدار رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ایلام اظهار داشت: این پروژه های انتخابی در صورت تامین اعتبار تا قبل از پایان کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در کنار تلاش برای تامین اعتبار پروژه های هدف جهش تولید شامل طرح های عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، درمانی و خدماتی، بخشی دیگر سفر به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای طرح های اقتصادی درآمدزا اختصاص دارد.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: پروژه های مهم دیگری که خارج از طرح های جهش تولید هستند از جمله زیرساخت های بیمارستان ۳۷۶ تختوابی ایلام، تونل کبیرکوه، فاضلاب و راه آهن نیز برای دریافت اعتبار به رییس سازمان برنامه و بودجه ارائه می شوند.

وی اضافه کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه تعداد زیادی از مسوولان ارشد کشور به استان ایلام سفر خواهد کرد که بدون شک این سفر آثار مطلوبی برای توسعه استان ایلام در پی خواهد داشت.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار در خصوص سفر ۲ روزه خود به استان ایلام گفت: در بازدیدهای انجام گرفته از طرح های نیمه تمام استان ایلام در حوزه های مختلف، مهمترین طرح ها بر اساس اولویت برای تامین اعتبار در اختیار رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قبل از سفر به استان ایلام قرار می گیرد.

سعید جغتایی افزود: جمع بندی وضعیت اجرا و اعتبار طرح های جهش تولید و طرح هایی که تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسند در دستور کار رسیدگی قرار گرفته اند.

وی وضعیت استان ایلام در اجرای طرح های جهش تولید، سرمایه گذاری بخش دولتی در طرح های مختلف و نیز پرداخت تسهیلات را نسبت به سایر استان‌های کشور مطلوب و بی نظیر دانست.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر ۲ روزه به استان ایلام از طرح های مختلف راهسازی، احداث تونل و پل، آب و خاک، درمانی و کشاورزی استان ایلام در شهرستان های مختلف بازدید کرد و جمع بندی نیازهای استان را به رییس سازمان برنامه و بودجه برای تصمیم گیری نهایی ارائه می دهد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.