کدخبر : 11075
دوشنبه 13 جولای 2020 - 7:57
فاقددیدگاه

دستگیری سه شرور سابقه دار در «دشت عباس»

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری سه شرور با سابقه در منطقه دشت عباس خبر داد. «منوچهر مکی» اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از اهالی دهستان دشت عباس و همچنین شرکت های فعال در منطقه مبنی بر شرارت و تخریب توسط چند شرور، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این شهرستان با هماهنگی و دستور ویژه دادستان و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی، مخفیگاه این مجرمان مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خاطر نشان کرد: متهمان در طی سه عملیات جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهایشان دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی و راهی زندان شدند.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه شاکیان و شرارت های افراد شرور، تصریح کرد: این متهمان دستگیر شده سابقه ی مشارکت در قدرت نمایی، عربده کشی، تخریب خودروهای شرکت های فعال منطقه ، توزیع موادمخدر  و … را داشته اند.

مکی با تشکر از همکاری صمیمانه مردم منطقه دشت عباس گفت: توجه مردم و اهمیت دادن به موضوع امنیت و آرامش جامعه و مهمتر همکاری با پلیس عرصه را بر مجرمین و اراذل و اوباش تنگ کرده و جایی برای عربده کشی و قدرت نمایی آنان وجود نخواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.