کدخبر : 11021
شنبه 4 جولای 2020 - 8:26
فاقددیدگاه
مدیرعامل پالایشگاه گاز استان ایلام:

بیش از ۱۰ پروژه پژوهشی و طرح اینترنشیپ با دانشگاههای استان منعقد شده است

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از از انعقاد 10 پروژه پژوهشی با دانشگاههای استان خبر داد و گفت: هم اکنون در حوزه پژوهش و فناوری این شرکت، 19 پروژه پژوهشی و 8 طرح اینترنشیپ جاری و در حال انجام است که در این بین بیش از 10 مورد قرارداد پروژه پژوهشی به ارزش 8500 میلیون ریال با دانشگاه های استان و منطقه منعقد شده است.

به گزارش جامک به نقل از روابط عمومی ، دکتر ” روح اله نوریان” در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور ایلام، افزود: درب پالایشگاه گاز ایلام به روی اساتید، متخصصان و پژوهشگران باز است و حوزه پژوهش و فناوری این شرکت همواره پذیرای ایده های خلاقانه و نوآورانه در حوزه های مختلف می باشد.


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از حمایت این شرکت در زمینه تعریف پژوهش‌های کاربردی خبر داد و اظهار داشت : از پتانسیل بالای دانشگاه‌های استان در تعامل با صنعت در حوزه های مخنلف فنی و مسایل و چالشهای غیر فنی این پالایشگاه استقبال می شود.
وی تصریح کرد: حوزه پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام دارای نظامی پویا، هدفمند و منظم است که بدنبال دستیابی به بهترین نتایج پژوهشی است.
وی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مجامع علمی و شرکتهای دانش بنیان، یکی از رویکردهای اصلی حل مسائل و چالش ها در این واحد صنعتی می باشد.


در ادامه دکتر “عباس سهراب زاده” رئیس دانشگاه پیام نور ایلام، از تعامل سازنده مجموعه مدیریت پالایشگاه گاز ایلام با دانشگاه‌ها و بخصوص دانشگاه های موجود در استان ایلام قدردانی کرد و افزود: دانشگاه پیام نور ایلام از تمام ظرفیت های موجود در راستای ایجاد ارتباط بیشتر و موثرتر جهت پیشبرد اهداف مشترک و اجرای برنامه های پژوهشی با شرکت پالایش گاز ایلام را در دستور کار خود قرار خواهد داد.


همچنین در این جلسه رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام ضمن تشریح ساختار شورای پژوهشی و فعالیت‌های انجام شده در پالایشگاه گاز ایلام افزود اهم زمینه‌های همکاری با دانشگاه‌ها در قالب انجام پروژه‌های پژوهشی ، طرح‌های اینترنشیپ و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی می باشد.


دکتر ” احسان نوراللهی” ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیتهای ۵ ساله حوزه پژوهش و فناوری و تشریح چشم انداز شرکت پالایش گاز ایلام در این حوزه، افزود: ایده های خلاقانه در حوزه پژوهش و فناوری در شورای پژوهش و کمیته های تخصصی مربوطه با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در تعامل سازنده با پژوهشگران و پیشنهاد دهندگان، پروژه های کاربردی و مساله محور تعریف و اجرا شود.


وی با اشاره به اینکه فعالیتهای حوزه پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام با همکاری مستمر قریب به ۸۰ نفر از پرسنل شرکت و اساتید دانشگاه در پنج سال گذشته منجر به انعقاد قریب به ۲۵۰ قرارداد پروژه پژوهشی، طرح اینترشیپ و پایان نامه تحصیلات تکمیلی شده است، افزود: به منظور بهبود کیفیت نتایج و دستاوردهای پروژه های پژوهشی از توان علمی اساتید دانشگاهها برای نظارت پروژه ها استفاده می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.