کدخبر : 11009
چهارشنبه 1 جولای 2020 - 14:35
فاقددیدگاه

فاجعه بزرگ در راه است…

ادارات و سازمان های دولتی تلاشی برای کاستن فاصله اجتماعی مراجعین به عمل نمی آورند. آبدارخانه ها باز هست. جلسات متعدد اداری برقرار است. کسی دیگر به توصیه های بهداشتی و اخبار مرگ و میرها توجهی ندارد.

جامک: افزایش روزافزون آمار مبتلایان به کرونا در ایلام و همچنین افزایش تعداد فوتی ها مسئله ساده و آسانی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذر کرد. تعداد مبتلایان خاموش بسیار زیاد شده و بیشتر تست هایی که گرفته می شود، مثبت هستند.

مردم کاملا بی خیال شده اند. ترس از بیمار ریخته، پارک ها و بوستان ها مملو از جمعیت هستند. مراسم ترحیم و عروسی به انحاء مختلف برگزار می گردد. بازارها حال و هوای عید به خود گرفته و عصرها خیل جمعیت در مغازه ها و حتی فست فوتی ها مشاهده می شود. نانوایی ها و مراکز عرضه مواد خوراکی کاملا رها شده‌اند.

مطب پزشکان مملو از بیماران گوناگون بدون داشتن ماسک و دستکش هستند. باشگاه های ورزشی مخصوصا سالن های بدنسازی، ورزشکاران به صورت فشرده در کنار همدیگر بدون هیچگونه محافظ با استفاده از وسایل مشترک تمرین می کنند.

ادارات و سازمان های دولتی تلاشی برای کاستن فاصله اجتماعی مراجعین به عمل نمی آورند. آبدارخانه ها باز هست. جلسات متعدد اداری برقرار است. کسی دیگر به توصیه های بهداشتی و اخبار مرگ و میرها توجهی ندارد. جالب این که  روزانه خبر فوت عزیزانمان در گوشه و کنار این استان منتشر می شود اما معلوم نیست بایستی چه اتفاقاتی رخ دهد تا این مردم برای جان خود ودیگران اهمیت قائل شوند؟! همین قدر می توانیم بگوییم و بنویسیم و اعلام داریم؛ مردم! فاجعه‌ای بزرگ در راه است…

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.