کدخبر : 10777
شنبه 9 می 2020 - 8:10
فاقددیدگاه

دستور رئیس جمهور برای رسیدگی سریع به افزایش قیمت خودرو/ این افزایش قابل پذیرش نیست

افزایش قیمت خودرو به این شکل خلاف مصوبه ستاد اقتصادی دولت بوده و قابل پذیرش نیست و وزارت صمت موظف است سریعا برای کنترل این موضوع ورودکرده و با هرگونه اقدام متخلفانه در افزایش قیمت خورد مقابله کند.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت انجام نظارت‌های دقیق برای کنترل قیمت کالاها، بر لزوم اقدام سریع و قاطع وزارت صمت با همکاری اصناف تاکید کرد.

به گزارش جامک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  حسن روحانی روز جمعه در گفت‌وگو با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: باید همه بخش‌ها و دستگاه‌های مسئول تلاش کنند تا با کنترل قیمت کالا‌های مورد نیاز مردم، آنان در مضیقه قرار نگرفته و دچار مشکل نشوند.

‏‎رئیس جمهور رسیدگی فوری به موضوع افزایش قیمت خودرو را بسیار حائز اهمیت دانست و با اشاره به این که تا کنون ۲ بار در جلسات ستاد اقتصادی دولت این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بر ضرورت نظارت و کنترل دقیق بر قیمت خودرو تاکید شده دستور داد افزایش قیمت خودرو به این شکل خلاف مصوبه ستاد اقتصادی دولت بوده و قابل پذیرش نیست و وزارت صمت موظف است سریعا برای کنترل این موضوع ورود کرده و با هرگونه اقدام متخلفانه در افزایش قیمت خورد مقابله کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.