کدخبر : 10714
سه‌شنبه 28 آوریل 2020 - 13:45
فاقددیدگاه
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام:

پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکین در سال ۹۸

پرداخت مبلغ 640 میلیون تومان به عنوان پاداش مصرف بهینه سال 98 و اعمال آن در صورتحساب مشترکین با هدف سهیم کردن مشتریان شرکت در کاهش هزینه و مدیریت مصرف.

به گزارش جامک: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام امروز سه‌شنبه  (۹ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالان رسانه‌ای نقش مهم و تاثیرگذاری در جهت عبور از پیک مصرف تابستان سال گذشته بدون خاموشی ایفا نموده و با اطلاع رسانی درست، مردم را با برنامه های شرکت توزیع، همراه کردند.

“هادی شیرخانی” مسئله تحریم ها که تعمیرات و اورهال بسیاری از نیروگاهها را دچار مشکل کرده و  و شیوع ویروس کرونا هم به عنوان یک عامل پیش بینی نشده و موثر در زنجیره مالی، برفرایند تولید برق اثرات بدی گذاشته که تامین هزینه های ثابت و جاری شرکت و همچنین در آینده تامین برق مورد نیاز مشترکین با چالش اساسی روبرو خواهد کرد.

وی افزود: بخش عمده زحمات تولید و توزیع برق برعهده قشر کارگر و نیروهای فنی قرار دارد که با توجه به شرایط کرونا، متاسفانه تاکنون پرسنل صنعت برق موفق به دریافت حقوق فرودین ماه نشده‌اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: انتظار داریم بخش هایی از جامعه که توان پرداخت صورتحساب خود را دارند در این امر مشارکت داشته باشند تا چرخه تولید و توزیع این صنعت با بحران مواجه نشود.

شیرخانی بیان کرد: اگر ویروس کرونا جان مردم را نگیرد حتما بی برقی، سلامت و زندگی مردم را با چالش جدی مواجه خواهد ساخت. وی ادامه داد: اگر جریان برق مختل شود، دستگاه های تنفسی در بیمارستان ها از مدار خارج و جان بیماران به خطر خواهد افتاد. این مسئول به مشکلات بسیار زیادی دیگر در حوزه تولید، اشتغال و بحران های اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد: باید آسیب های جدی فراروی صنعت برق را برای مردم تشریح گردد.

دکتر شیرخانی در بخش دیگری از این نشست خبری تصریح کرد: به دلیل اطلاع رسانی خوب اهالی رسانه، همراهی و مشارکت مناسب مردم، تابستان ۹۸ بدون خاموشی سپری شد اما همچنان چالش پیک مصرف برق و رخ دادن خاموشی ها در تابستان ۹۹ پیش روی ماست که باید بتوانیم با هم افزایی همه آحاد جامعه عبور از پیک مصرف برق در سال جاری را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام  بیان کرد: مطابق بررسی های انجام شده در سطح کشور برای عبور از پیک مصرف تابستان سال جاری ۴۳۸۰ مگاوات ساعت در کشور کمبود برق داریم که با هدف مدیریت صحیح مصرف، ۹ محور پیش بینی شده که با همت کارشناسان و مسئولان وزارت نیرو و شرکت توزیع در نقاط مختلف کشور اجرا خواهد شد.

شیرخانی یادآور شد: برای استان ایلام تا سقف ۵۰ مگاوات ساعت خاموشی در تابستان سال جاری در صورت افزایش پیک مصرف برق در نظر گرفته شده اما اگر مصرف بهینه شود این امر در استان اتفاق نخواهد افتاد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.