کدخبر : 10521
یکشنبه 22 مارس 2020 - 19:43
فاقددیدگاه
رئیس دانشگاه ایلام:

دانشگاه ایلام به دنبال ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی است

با فراهم سازی زمینه دریافت سریع پیشنهادهای مجموعه همکاران، پیشنهاد تولید الکل طبی با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه های دانشگاه واصل شد و این مهم بلافاصله عملیاتی شد

جامک – لیلی خاکی: صبح امروز یکشنبه سوم فروردین، معاون امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت و معاون غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با حضور در دانشگاه ایلام از کارگاه تولید الکل طبی شرکت دانش بنیان شهر آذین بازدید کردند.

رئیس دانشگاه ایلام نیز در برنامه بازدید از این کارگاه تولیدی گفت: ورود شرکت دانش بنیان وابسته به دانشگاه ایلام برای تولید الکل طبی با هدف کسب سود نبوده و این دانشگاه بیشتر به دنبال ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی است.

وی گفت: معتقدیم در شرایط کنونی نباید همه بار سنگین مبارزه با کرونا را بر دوش دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شود وهر سازمان و یا نهادی براساس توان و ظرفیت خود برای مبارزه با این ویروس تلاش کند.

دکتر علی اکبری اضافه کرد: با فراهم سازی زمینه دریافت سریع پیشنهادهای مجموعه همکاران، پیشنهاد تولید الکل طبی با استفاده از ظرفیت آزمایشگاه های دانشگاه واصل شد که بلافاصله با تغییر کاربری آزمایشگاه آب و خاک، کارگاره تولید الکل طبی با ظرفیت روزانه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر آماده راه اندازی شد.

وی گفت: تمام تولیدات این کارگاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در مراکز مورد نظر آن دانشگاه قرار می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.