کدخبر : 10494
دوشنبه 16 مارس 2020 - 8:07
فاقددیدگاه
منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین سلامت جهت رفع سریع برخی نیازهای دانشگاه علوم پزشکی

منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درشرایط فعلی و کمبود برخی اقلام اساسی، با برخی از خیرین سلامت و بنیادهای خیریه کشوری رایزنی هایی در رابطه با دریافت کمک‌ به دانشگاه علوم پزشکی انجام داده‌ام که امیدوارم نتایج مطلوبی حاصل گردد.

پایگاه خبری جامک: علی اکبر بسطامی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی آنان تشکر کرد. وی ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری هر اقدامی، اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی همه از نخبگان بوده و سرمایه های استانی و ملی ما هستند این سرمایه ها بایستی قدر بداریم و به فکر سلامت و حفاظت از آنان به هر نحوی که لازم است باشیم.
بسطامی گفت: این دیدار با هدف تقدیر از خدمات ارزشمند و فداکارانه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مبارزه با بیماری کرونا است.

منتخب مردم اضافه کرد: اگر چه امکانات و زیرساخت های بهداشتی درمانی استان نسبت به سایر مناطق کشور کمتر است، اما کارهای ارزشمندی برای مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: به نقش مهم، تاثیرگذار و ارزشمند بخش بهداشت و درمان و همه کسانی که در این عرصه خدمت می کنند، واقف هستم. لذا تمام توان خود را برای ایجاد هم‌افزایی‌ها، افزایش بهره وری و ارتقا سطح خدمات رسانی مطلوب با استفاده از اندیشه‌ و تفکرات همه نخبگان این حوزه به کار خواهم گرفت.

در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از تدبیر، سطح آگاهی، توان و تجربه مدیریتی منتخب مردم ابراز خوشحالی کرد و گفت: اتکاء جنابعالی به تجربه کاری، استفاده از قدرت ارتباط گیری با مراکز تصمیم گیر مجلس و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود، می تواند نوید بخش افق روشنی برای مردم استان ایلام باشد.

دکتر محمد کریمیان اضافه کرد: انشاءالله هرچه زودتر ویروس کرونا با همکاری مردم و تلاش کادر پزشکی و درمانی نابود خواهد شد. آنچه که لازم است مورد توجه قرار گیرد، تقویت و توسعه سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت های بهداشت و سلامت استان است. وی اضافه کرد: هم اکنون تجهیزات اساسی مهمی در استان مورد نیاز است که به دلیل فقدان آنها، بیماران نیازمند مجبورند به استان های همجوار مراجعه کنند.

دکتر کریمیان اضافه کرد: شما به عنوان منتخب مردم ظرفیت و توان تامین تجهیزات و رفع این مشکلات از طریق پیگیری و اختصاص بودجه مناسب خواهید داشت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.