کدخبر : 10397
یکشنبه 16 فوریه 2020 - 13:37
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

مشارکت حداکثری در ایلام محقق خواهد شد

استاندار ایلام گفت: اگر نمایندگان با پشتوانه رای بالا و قوی به مجلس بروند با توان بیشتری می‌توانند کار کنند.

« قاسم سلیمانی دشتکی» اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین پشتوانه برای کشور، نظام و مردم است و اگر نمایندگان با پشتوانه رای بالا و قوی به مجلس بروند با توان بیشتری می‌توانند کار کنند و خوشبختانه در استان ایلام همواره مشارکت مردم در انتخابات بالا بوده و امیدواریم در این دوره نیز وضع به همین منوال پیش برود.

استاندار ایلام گفت: نباید مباحث مباحث قومی و قبیله ای در انتخابات پررنگ شود، گفت: اگرچه پررنگ شدن مسائل قومی در انتخابات مشارکت را بالا می برد اما باید مواظب بود که این مباحث موجب بروز اختلافات نشود.

سلیمانی ادامه داد: علاقه داشتم در استان مسائل قومی به مسائل فکری و برنامه‌ای تبدیل شود اما در شرایط کنونی مردم اگر با معیارهای قبیله‌ای رای می‌دهند به افراد ارزشمند و توانمند رأی دهند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: در طول مدتی که به استان آمده ام همه وقت شغلی و خانوادگی ام و تمام تلاشم برای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم استان به کار بسته ام.

وی ادامه داد: در این مدت بیشتر از ۵ تا ۶ روز مرخصی نگرفته ام و همه فکر و ذهنم سربلندی ایلام بوده است و امروز نیز از سر دلسوزی از مردم خوب و همیشه در صحنه استان تقاضا دارم که در انتخابات با وحدت و همدلی حضور پرشور و حداکثری داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

استاندار ایلام در پایان با عنوان این مطلب که ما به مردم اطمینان می دهیم که حافظ و امانت دار رای آنان خواهیم بود، تصریح نمود: در انتخابات سه اصل سلامت، امنیت و حضور حداکثری برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه در تلاش هستیم انتخاباتی امن، سالم و با مشارکت حداکثری برگزار کنیم.

سلیمانی دشتکی در نشست ستاد ساماندهی و شورای مناسب سازی معابر عمومی  استان، ادامه داد: خانه امید ایلام با هدف اجرای برنامه‌های نشاط آور و غنی سازی اوقات فراغت قشر سالمندان باید تاسیس و راه اندازی شود.

وی در خصوص ضرورت مناسب سازی فضاها و اماکن عمومی در استان بر اهتمام جدی ادارات در این خصوص تاکید کرد.

احمد کرمی ، معاون عمرانی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت : مسیر عملیاتی  برای طرح مناسب سازی فضاها و اماکن عمومی باید ترسیم شود.

«زهرا همتی» مدیر کل بهزیستی استان ایلام نیز در این نشست گفت: با وجود اینکه اقدام هایی برای مناسب سازی فضاها و اماکن عمومی در این استان انجام شده ولی مسئله مناسب سازی متناسب با انتظار در این استان هنوز تحقق نیافته است.

وی گفت: در هر شهرستان باید یک محله به عنوان نمونه انتخاب و برای سهولت تردد معلولان و سالمندان مناسب‌سازی شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.