کدخبر : 10391
شنبه 15 فوریه 2020 - 7:47
فاقددیدگاه

مجلس قوی دیگر ارکان نظام را کارآمدتر می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با بیان اینکه مجلس قوی با نمایندگان اصلح، زمینه‌ساز بهبود شرایط با وضع قوانین صحیح و کارآمدی دولت است، گفت: رأی دادن بر اساس وابستگی‌های قومی و قبیله‌ای، خریدوفروش آرا و استفاده ابزاری از مقدسات از مهم‌ترین آسیب‌های انتخابات در دوره‌های گذشته بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های امروز نماز جمعه، اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن آری محکم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از گذشته شرکت کردند و بار دیگر با شعار «مرگ بر آمریکا» ثابت کردند که به‌نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.
وی با بیان اینکه شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و نظام استکباری جهانی و رفراندوم حقیقی برای دفاع از نظام اسلامی بود، تصریح کرد: همین مردم عزیز با حضور گسترده در  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عظمت و اقتدار ملت و نظام اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.
امام‌جمعه ایلام ادامه داد: انتخابات نماد مردم‌سالاری و دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خود و اداره امور کشور است و در شرایط حساس کنونی و با توجه به هجمه‌های مختلف دشمنان به نظام و ملت، حضور مردم در صحنه انتخابات بسیار حائز اهمیت است و البته مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همواره درصحنه‌های مختلف، بصیرت و عظمت خود را نشان داده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید  بر اینکه مجلس قوی با نمایندگان اصلح، زمینه‌ساز بهبود شرایط با وضع قوانین صحیح و کارآمدی دولت است،  ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو امنیت جامعه، انقلاب و نظام اسلامی را حفظ می‌کند و مجلسی قوی‌تری در راستای رفع مشکلات مردمی تشکیل می‌شود.
امام‌جمعه ایلام ادامه داد: میانگین حضور مردم در انتخابات دوره‌های گذشته حدود ۶٠ درصد بوده و این آمار در استان به ۷۶ درصد مشارکت مردم در انتخابات می‌رسد و امید است که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.
وی شجاعت، کارآمدی، تلاش در راستای ایجاد عدالت، پیگیری و تحقق مطالباتی مردمی بودن و مردم‌دار بودن را از ویژگی‌های یک نماینده اصلح برشمرد و گفت: رأی دادن بر اساس وابستگی‌های قومی و قبیله‌ای، خریدوفروش آرا و استفاده ابزاری از مقدسات از مهم‌ترین آسیب‌های انتخابات در دوره‌های گذشته بوده است و اگر کاندیداهایی دچار این خطاها شوند نباید به آنان رأی داد.
وی با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان و بانوان جامعه اسلامی و جهان است و دشمنان با ابزارهای مختلف رسانه‌ای و ماهواره‌ای به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده و مسئله حجاب و عفاف در بین زنان هستند که الگوگیری از سیره فاطمه زهرا (س) بهترین روش برای مقابله با این توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.
کریمی‌تبار تصریح کرد: عفت و پاکدامنی سرمایه زنان و بانوان است، زن اگر بالاترین مقامات و عالی‌ترین معلومات را هم دارا باشد ولی نتواند عفت خود را نگاه دارد، ارزش واقعی ندارد، ولی اگر عفت خود را حفظ کند، محبوب‌ترین زنان خواهد بود و خدا و خلق نیز چنین زنی را دوست می‌دارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.