کدخبر : 10381
شنبه 8 فوریه 2020 - 14:03
فاقددیدگاه

انقلاب اسلامی به مردم ایران خودباوری داد

امام جمعه ایلام گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفند بار دیگر سربلند بیرون خواهند آمد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین « الله‌نور کریمی تبار»  در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقشار مختلف مردم در ۱۶ بهمن و با  بازخوانی بیانات معظم‌له ، اظهار کرد:  انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و  دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره در طول انتخابات گذشته و همچنین در آستانه انتخابات پیش رو تلاش کرده‌اند که زمینه مشارکت مردم را با دروغ پردازی ها، شایعه سازی و  بوق های  رسانه‌ای کاهش دهند اما مشارکت مردمی در مسائل سیاسی مانند انتخابات، مقابله با فتنه‌های داخلی، حضور در صحنه‌های ملّی و استکبارستیزی، مشارکت در موضوعات اجتماعی مانند کمک‌رسانی‌ها و فعالیت‌ها نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده و استمرار انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

 امام جمعه ایلام ادامه داد: برخی در داخل کشور می‌گویند انتخابات، انتخاب نیست، بلکه انتصابات است، که این مباحث کاملا کذب است و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری به دست مردم و با رای مردم رقم می خورد و انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: مردم ولایتمدار و شهید پرور استان ایلام همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام و انقلاب اسلامی ایستاده و در انتخابات پیش رو نیز با سربلندی از این عرصه بیرون خواهند آمد و  با حضور گسترده در راهپیمایی۲۲ بهمن، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به در پیش‌بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت:  انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون که ۴۱ سال عمربا برکت می گذرد، علاوه بر دستاوردهای بزرگ و بی نظیری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و توان دفاعی و سایر حوزه های علم و فناوری و هسته ای داشته است، تثبیت روحیه خودباوری و توجه به توان و ظرفیت های داخلی را در ملت ایران زنده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست نظام استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار از منابع عظیم و خدادادی ایران اسلامی قطع شد و امروز با تلاش و همت جوانان انقلابی و متعهد، شاهد شکوفایی و پویایی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین اتفاق و رویداد قرن بیستم بود و انقلاب اسلامی ایران،  اقتدار اسلام را بار دیگر  در جهان آشکار کرد و با اقتدار خود و رشد و توسعه در بخش های مختلف، پیدایش و ظهور تمدن نوینی را در عرصه حیات بشری، نوید داده است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه یکی از مولفه ها و شاخص های پیروزی انقلاب و تداوم آن، اتحاد، همدلی و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب اسلامی بوده است، ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره با ترفندها و ابزارهای مختلف به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب بوده اند اما مردم همواره با حضور در صحنه های مختلف نشان داده اند که پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و توطئه های دشمنان در این زمینه همواره خنثی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: فریاد « مرگ بر آمریکا» یکی از برکات انقلاب اسلامی است که امروز در جهان طنین انداز شده و ما باید قدردان این نعمت باشیم و همواره راه امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ادامه داده و گوش به فرمان منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.